EDICIÓ I DIFUSIÓ D'AUDIOLLIBRES I LLIBRES JUVENILS

La Fundació METALQUIMIA promou la publicació dels llibres juvenils de la sèrie "Els Wallace", escrits per Sisu Lagares.

A través de les aventures de la família escocesa Wallace, podrem conèixer diferents parts del món i diferents cultures, a la vegada que podrem seguir amb emoció les trepidants aventures en què la família Wallace s'embolica tot sovint..

Emocions, intriga i també transmissió dels valors familiars es reuneixen en aquesta sèrie de llibres d'aventures.

L'any 2017 s'ha incorporat a la sèrie de llibres dels Wallace la possibilitat d'escoltar-los en format audiollibre, per als col·lectius amb dificultats visuals o de lectura.

Aquesta iniciativa és una aposta de la Fundació METALQUIMIA i de l'autor dels llibres de la sèrie "Els Wallace" per tal de facilitar la lectura en català a les persones que poden trobar dificultats per fer-ho a la seva vida quotidiana.