JOC DE LA CREATIVACIÓ PER ALS REPTES DEL FUTUR

La Fundació Metalquimia i la Fundació per a la Creativació  van presentar el maig de 2015 el  Joc de la Creativació, un taller de creativitat encobert que neix amb l’objectiu d’ensenyar com definir i solventar els reptes creatius del món. El joc pot canviar la vida de tots els que hi juguen, ja sigui gent jove, famílies o empreses, ja que els ensenya com afrontar els seus reptes quotidians, i de futur, tot exercitant la ment per a generar un munt d’idees, mostrant com triar les millors solucions a aquests reptes amb criteris d’impacte econòmic i valor social i, finalment, els acostuma a implementar-los amb les màximes garanties d’èxit.

Creat en format de joc de taula, el Joc de la Creativació està enfocat a diferents tipus de públic: els nens i nenes, la família, i els empresaris i directius. El joc ve a completar els itineraris creats fins ara per la Fundació per la Creativació per conscienciar els infants del seu potencial i ajudar-los a mantenir la seva capacitat creativa. El primer itinerari va dirigit al cicle mitjà de primària (3r i 4rt) i el segon, als alumnes de cicle superior (5è i 6è).

Fruit del gran èxit del Joc de la Creativació, el mes de juny de 2017 se n'ha fet una segona edició millorada i renovada, que podreu adquirir a la web de la Fundació per a la Creativació. La primera edició del joc ha quedat exhaurida.