First Lego League Girona

07/02/2023

Fundació Metalquimia atorga el premi Joves Promeses a l'equip REM de l'Escola de Maristes de Girona.

Estem molt contents de formar part de la FIRST LEGO LEAGUE GIRONA 2023, organitzada per l'Escola Politècnica de la UdG i celebrada a Girona el 4 de febrer.

FIRST LEGO LEAGUE presenta la ciència, la tecnologia, l'enginyeria i les matemàtiques (STEM) als nens de 4 a 16 anys mitjançant un aprenentatge pràctic divertit i emocionant.

Els participants de FIRST LEGO League obtenen experiències de resolució de problemes del món real mitjançant un programa guiat de robòtica global, que ajuda els estudiants i professors d'avui a construir junts un futur millor.

Enguany s'ha atorgat el premi Fundació Metalquimia a les "Joves promeses" a l'equip REM, de l'Escola Maristes Girona.

Felicitats a tots els participants!