FUNDACIÓ PER A LA CREATIVACIÓ

La Fundació METALQUIMIA col·labora amb la FUNDACIO PRIVADA PER A LA CREATIVACIÓ des de la seva creació.

La Fundació per a la Creativació és una entitat privada sense afany de lucre constituïda per un patronat, un equip tècnic i una sèrie d'empreses i entitats que col·laboren per fomentar la creativitat i la innovació en l’àmbit educatiu i familiar.

L'objectiu de la Fundació  és conscienciar, promoure i col·laborar amb les escoles i les famílies per educar la creativitat i el talent dels nens i nenes, per tal d'intentar dotar les noves generacions de les competències necessàries per contribuir de manera positiva als canvis futurs de la nostra societat, així com a la seva pròpia realització personal.

Per als centres i les escoles de primària que volen potenciar la Creativitat i la capacitat innovadora dels seus alumnes, La Fundació per a la Creativació ofereix  un programa educatiu, dissenyat per la mateixa fundació, per tal que disposin del material adient per a fer-ho.

Per a les famílies, la Fundació ha realitzat una selecció dels millors jocs educatius per desenvolupar la creativitat i descobrir els talents dels nens i nenes.