La Fundació Metalquimia farà el pregó de Fires

10/10/2022

Josep Lagares, vicepresident de la Fundació, farà el pregó de les Fires de Sant Narcís 2022, que tindrà lloc el divendres 28 d'octubre, a les 20 h, a la plaça del Vi.

Des de l'Ajuntament de Girona s'ha volgut reconèixer així la implicació de l'entitat amb la vida social, educativa i cultural de la ciutat, amb projectes com la Simfònica de Cobla i Corda de Catalunya, la Jove Orquestra de les Comarques Gironines o el joc de la creativació.

L’alcaldessa de Girona, Marta Madrenas, ha visitat aquest migdia el vicepresident de la fundació, Josep Lagares, a les instal·lacions que té l'entitat al barri de Fontajau. “Pel seu intens compromís com a empresa donant suport a la cultura amb una dosi intensa de responsabilitat social i, sobretot, per fer-ho en favor de la cultura catalana, volem que la Fundació faci el pregó de les Fires d’enguany”, ha afirmat l’alcaldessa.