100.000 Idees per lluitar contra la COVID19

22/04/2020

Des de la Fundació Metalquimia, com a patrons de la Fundació per a la Creativació, impulsem un GRAN REPTE

Des de Fundació Metalquimia, com a patrons de la Fundació per a la Creativació, impulsem un GRAN REPTE: CERCAR 100.000 IDEES PER LLUITAR CONTRA LA COVID19

En un moment d’extrema dificultat i de recursos escassos hem de treure profit del nostre recurs més inesgotable: LES IDEES! Estem convençuts que n’hi haurà algunes que es podran portar a terme i, sobretot, seran útils per ajudar a pal·liar els efectes d'aquesta pandèmia. Entre tots ho aconseguirem!

Us adjuntem una presentació del Projecte i el link per accedir a la Plataforma.

A través d’aquest enllaç podreu veure la  web del GRAN REPTE i consultar tots els dubtes que pugueu tenir.

No cal gaire estona, només dedicar-hi  una horeta del vostre temps per aportar les vostres idees.

Hi podeu participar en equip o individualment... penseu que L’ORIGEN DE TOTA INNOVACIÓ ÉS UNA BONA IDEA, que portada a la pràctica pot salvar el món!!

És el moment, és ARA!!

Junts pararem la COVID-19!!