CD SONS DE FAULA

Sons de Faula és un treball discogràfic i pedagògic, fruit de la iniciativa de la Fundació Metalquimia i l’Escola de Música i Arts gironina Claudefaula, que reuneix en un mateix projecte músics amateurs i professionals, de totes les edats, per assolir un resultat musical de projecció global.

L’Escola de Música i Arts Claudefaula i la Fundació Metalquimia van presentar a l’Auditori de Girona Sons de Faula, una innovadora proposta musical i pedagògica dirigida pel músic i compositor Adrià Bauzó que reuneix, en un mateix escenari, músics novells, amateurs i professionals de totes les edats per interpretar un repertori de caire jazzístic amb una qualitat totalment equiparable a la dels músics professionals.

En aquesta nova proposta, impulsada per la Fundació Metalquimia, alumnes, professors i col·laboradors  de Claudefaula uneixen talents per crear un treball musical que a la vegada esdevé un experiment pedagògic i social inèdit a les comarques gironines.

Un total de 18 peces són les que componen el disc. Entre altres podem trobar peces tan conegudes com Blue Moon, Dream a little dream, Dixieland Medley, All the things you are, Twelfth Street Rag, C-Jam Blues o Moon River. Tot clàssics coneguts i rellevants en el món del Blues i del Jazz amb uns arranjaments del tot originals, ja que han estat escrits especialment per a aquest projecte, tot configurant un contingut que posa de manifest el talent musical dels alumnes més joves de l’escola.